Dag 179 (-14)

Och efter dagens sista lektion som var kinesiska var det inte vilken fredag som helst. Nej för vet ni vad? Nu har jag sportlov! Helt galet att sju veckor redan har passerat sedan jullovet och det där med att tiden bara rinner iväg, det kan jag konstatera stämmer bra. 

Veckan var riktigt bra. Hade uppvisning på idrotten med vårat cirkusnummer (det gick dock inte så bra), haft myskväll med två tjejer på internatet där vi drack te och tittade på franska versionen av LOL (som förövrigt kom ut före Miley Cyrus versionen!). Sedan har det även sänts lite OS på tvn innan och efter middagarna. Dock var det inget svenskt som sändes, men mycket konståkning å andra sidan. Har varit en lyckad vecka helt enkelt, vilket är skönt som avslutning inför lovet och efter förra veckan som inte var på topp.

Nu närmast väntar två veckors lov, börjar med att sätta mig på tåget mot Paris på söndag för att hänga med mamma och Wilma i fem dagar. Sedan bär det tillbaka till värdfamiljen och vidare till alperna för skidåkning. 

SÅ SKÖNT MED LOV! 

Kramkramkram

Bild från en av mina helgpromenader





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hejsanfrankrike.blogg.se

Utbytesstudent i Frankrike 13-14

RSS 2.0